טיפים לקיץ שיחסכו לכם זמן וכסף

    עפר גדנקן No Comments on טיפים לקיץ שיחסכו לכם זמן וכסף

    ניצנים של הכנות לקיץ כבר מפציעים בהחלט. אומנם חווינו חורף ארוך מהרגיל, ויחד עם העובדה שהיתה שנה מעוברת, חג הפסח עדיין הביא עמו מזג אוויר קריר ואף גשמים. ישנה דעה רווחת הסוברת כי כאשר החורף במיטבו – הקיץ הבא אחריו יהיה חם מהרגיל.

    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עכשיו הזמן לטיפים החשובים של מומחי ענקית המיזוג הישראלי, 'אלקטרה', המסייעים לכם להתכונן כראוי לקראת הקיץ, לא רק כדי שתישארו רעננים ורגועים – אלא כדי שלא תגיעו לרגע אמת ותחושו את הפספוס. הבונוס הגדול הוא גם החיסכון בהוצאות החשמל, וחשוב לזכור כי חודשי הקיץ מביאים איתם תופעת לוואי חריפה של חשבונות חשמל לא קטנים.

    טיפול נכון ויעיל למזגן עוזר לנו לשמור על אורך חייו ועל חיסכון בחשמל וכסף.

     

    כיצד?

     ראשית, מסבירים מומחי 'אלקטרה', יש לבצע ניקוי יסודי של מסנני אוויר המתמלאים באבק, אשר את כניסתו למזגן הם מונעים.

     

    ככלל, מומלץ לנקות את הפילטרים באופן יסודי מדי חודש, ובפרט לפני הפעלה ראשונה לעונה חדשה. פעולה זו של ניקוי משפרת דרמטית את יעילות המיזוג, מונעת תקלות ומאריכה את חיי המזגן.

     

    כיצד מנקים מסנני אוויר? מוציאים את גריל האוויר החוזר, שנמצא בחזית היחידה הפנימית של המזגן, מוציאים את המסננים, שוטפים במים פושרים בכיוון נגדי לזרימת האוויר, מייבשים היטב באוויר הצח ומחזירים אותם למקומם. פעולה פשוטה שהתוצאה שלה שווה הרבה מאוד.

     

    הקפידו לוודא כי אין חפצים המפריעים לזרימת אוויר חופשית מהיחידה החיצונית כגון עלים, פסולת וכדומה.

     

    התאימו את תפוקת המזגן לגודל השטח שאותו אתם מקררים.

     

    לנוחות מקסימאלית של מיזוג החדר, לחצו על כפתור ייעודי בשלט הרחוק לכיוון תריס המזגן עד שהכנפיים יהיו בזווית של 45 מעלות כלפי מטה.

     

    בעונת הקיץ החמה בה משתמשים במזגנים כמעט לאורך כל שעות היממה, מומלץ לרכוש מזגני 'אלקטרה' בטכנולוגיית אינוורטר. בטכנולוגיה זו פועלים המזגנים בתפוקה מרבית על מנת לקרר במהירות. עם ההגעה לטמפרטורה הרצויה, מזגן אינוורטר מוריד בהדרגה את התפוקה שלו עד למינימום הנדרש לשמירה על הטמפרטורה המבוקשת.

    כך משיגים קירור מהיר, יעיל וחסכוני בחשמל.

     

    אלקטרה מובילה את פיתרונות מיזוג האוויר בישראל, עם מזגנים כשרים למהדרין באישור של מכון מדעי טכנולוגי להלכה מיסודו של הרה"ג לוי יצחק הלפרין זצ"ל, וכן כשרות למהדרין של בד"ץ הרב רובין שליט"א. סדרת 'אלקטרה פלטינום AAA אינוונטר, זכתה בפרס מוצר השנה 2019.



    0 תגובות